towrah

Jag har försökt att vara glad idag, men det är svårt när man tänker på Tora hela tiden. På engelskan började jag små gråta för att vi skulle skriva en uppsats och jag skrev om Tora då. Jag tror att ingen såg det.. Jag kände mig lite nere hela dagen.
Efter skolan gick Steph och jag till Solna vi åt på donken och sen gick jag hem igen. Det var skönt att bara gå själv, lyssnar på musik i regnet... När jag kom hem sa mamma att det här är Toras sista dagar, hon samlar vatten i magen eftersom hennes njure inte funkar... Jag vill inte vara ledsen nu utan ska försöka vara glad och sen kan jag gråta.

Kommentarer
Postat av: karolina

Det kommer bli bra! <3<3

2008-12-04 @ 19:49:17
URL: http://karrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0