Towrah

Idag så ska mamma och pappa hämta Toras aska. Efter jul ska vi åka ut till landet och strö den vid hennes favortit ställen.Saknar henne så mycket!
Idag ska vi också julbaka. Hanna gjorde lingonkola förr går den blev ju jättebra :P Men hon gjorde en ny idag och det blev kola den var god men bränd sa hon. Jag har gjort ischoklad med apelsin och kardemumma provsmakade en och det var gott ska ge dem till farmor. Jag är nyfiken på vad vår mamma ska få av våran pappa vi försöker lista ut vad det är. Han vill inte säga till mig men han sa att det var dyrt och att han hållt på länge med det(??) Jag trodde att han byggt nått men det är ju inte så dyrt.
Vi har klätt våran gran som nu går i guld och brunt sååå snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0