Lucia

Idag var det lucia och SMalin var Lucia!! Hpn var såååå bra! Efter fick Sensational gänget ta bort all stearin i hennes hår xD Sen var det idrott SAnna, STilla, SHanna, Ellen och Vendela spelade pingis i förådet... det gick inte så bra! Haha. Ikväll blir det Idol och KING!!!!! Jag är beroende av ett spel där som heter cookie rookie!! Så kul! Vann 94 juveler på det. Idol finalen blir rolig, jag hejar på.. Kevin tror jag fast jag vet inte Alice är bra.
Nu diskuteras det en ny valp. Uppfödaren som vi fick Tora av ska få en ny kull vid sommaren, och vi ha första ching (?)
Imorron kommer Karra XD XD XD XD LÄNGTAAAR! Och det blir festen med tjejorna! ;P

Kommentarer
Postat av: stephyy

94 juveler haha ? ojj jävlar :P jag fick 10 som högst. xP

2008-12-17 @ 22:05:59
URL: http://stephyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0