Karrou

Nu har vi inte skrivit på länge.
Inget speciellt har väl hänt förutom att Karro kom i lördags. Vi gick till Solna, där köpte jag örhängen till Ellen och en julklapp till Karro. När vi kom hem kollade vi på Mamma mia, åt pizza och kollade på tv. På kvällen gick vi hem till Ullis, hon och Ellen har fyllt år så vi skulle fira det! :D Vi skulle ha sett twillight men den funkade inte. Så vi kastade ägg istället! Haha. Karro åkte hem på söndagen, rätt så tidigt eftersom Tilla och jag åkte hem till vår farmor och bakade jitterbug. SÅÅ gott! Vi träffade Hilma också, hon har blivit så långhårig x).
Nu är det ju sista veckan i skolan! Jag längtar till jullovet! Vi slutar på Fredag typ 11. Imorron tänkte jag gå till Solna och köpa julklappar till alla!


SensationalHanna

Kommentarer
Postat av: SensationalTilla

Haha kolla min snygga tröja på golvet i hörnet.

2008-12-17 @ 19:52:34
URL: http://sensationalsix.blogg.se/
Postat av: stephyy

hehe xP

2008-12-17 @ 22:03:22
URL: http://stephyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0