hejdå gråa himmel!

Imorgon åker jag till Thailand! Så skönt! Jag har längtat enda sen i sommras och nu gäller det äntligen. Det blir alltså ingen vanlig jul och ny år för mig. För det blir sandstränder, bikini och thai mat :D. Men jag kommer självklart längta efter alla vänner här hemma, jag kommer inte hem för enns 4 januari på förmiddagen. Om någon är hemma då så ring gärna.
Malin jag påminner dig lite om att du inte får glömma att mejla mina betyg för jag hittar nog ett internet café. Tack för att du vill göra det! :)

Ni får ha det så gätte bra här i sverige med :)

KRAM SANDRA och god jul och gott nytt år i för skott.
P.S. jag kommer ju ligga ungefär 6 eller 7 (kommer inte ihåg hur det var) timmar före er så ring eller messa hällst inte när ni har nyår för jag kanske såver då ;) D.S.


Kommentarer
Postat av: sensationalsandra

upps jag skrev bara sandra det ska ju självklart vara sensationalsandra XD

2008-12-17 @ 21:39:30
Postat av: Karolina

Ni är utmanade, se min blogg. (:

2008-12-18 @ 15:32:22
URL: http://karrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0