Förkyld ;(

 JAG ÄR FÖRKYLD!! Det suger. Jag kan inte spela guitar hero ( juste fick det i julklapp xD ) för mitt huvud känns som om det ska sprängas! Jag har feber, hosta, svullen hals, huvudvärk och är helt täppt i näsan och min nässprej är snart slut!! ( någon som vill låna ut?? ). 
Jag ska inte bara skriva om hur dåligt jag mår! Igår var jag, mamma, Anna, Tilla och faster M i solna c. Vi gick först till Vero moda där Anna och Tilla hittade en kofta på rea som båda ville ha, så de skulle dela på den ( varannan månad ). Men de köpte den inte då för om den var kvar senare skulle det vara deras öde att köpa den. Sen gick vi till HM, inga fynd där, sen GINA TRICOT. De var hemskt, alla var typ där! När jag hade hittat ett fynd ställde jag mig i kö. Anna och Tilla kollade vidare men sen kollade de på kön den gick ut ur affären! Så de fick betala med mig. Det blev *trumvirvel* 1544 kr! Haha, det mesta var Annas, Tilla köpte bara ett linne. Sen gick vi till Åhlens där köpte jag bara ett vanligt linne för 50 kr. När vi kom till Vero Moda så kollade vi efter tröjan och den var kvar! Men Anna ville inte ha den längre och Tilla var lite osäker så jag köpte den! :D Jag betalde först och sen stod jag och kollade när Tilla betalde sina grejer. Sen fick hon välja en sjal för hon handlat över 300 kr. När hon hade valt en sjal sa tjejen i kassan " Är ni två i sällskap?" Jag svarade ja. " Du ser lite ledsen ut, vilka färg vill du ha på din sjal" :D Haha jag ska shoppa med Tilla mer!
Vi åkte sen hem till farmor jag låg och sov på sängen hela tiden typ, mådde så dåligt men sen blev det bättre så Tilla och jag låg och skrattade åt ingenting :P
Sen åkte vi och hämtade Anna. När vi skulle kolla på kvittot från Gina så såg vi att tjejen inte tagit betalt för min tröja :D Så jag fick den gratis!

SensationalHanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0